Da Bacco oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
Da Bacco își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
Cum dau retur produselor Da Bacco?
SERVICIUL RETUR
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: Da Bacco S.R.L.
Focșani, Calea Munteniei Nr. 83, cod postal 620146, jud. Focșani, Romania.
Cine plătește transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre Da Bacco, apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. Da Bacco nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Da Bacco S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de Da Bacco ca retur, se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
Da Bacco va returna banii achitati de cumparator printr-una dintre urmatoarele modalitati:
- Virament bancar: din contul Da Bacco in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);
- Mandat postal: prin Posta Romana la adresa clientului (3-4 zile de la trimitere);
- Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala.